joi, 6 martie 2014

Andechs si Ammersee

O manastire benedictina, o fabrica de bere, mancare traditionala si o priveliste superba. Manastirea micuta, in stil baroc, Sf. Bonifaz al carei turn este construit in stil rococo. Am ratat vizitarea fabricutei de bere, in schimb am avut ocazia sa o degustam, berea germana traditionala, nefiltrata. O halba de 1 litru, alaturi de Kartoffelsalad plus Schweinebraten, toate servite pe tereasa manastirii, un loc rustic, full de turisti. Trei persoane x trei chestii de mai sus (mai putin berea pare a fost unica), totul la 19 euro. La coborarea de pe Berg Heiliger (Muntele Sfant), am cotit-o usor spre Ammersee. Mai rar asa priveliste. Nu am cuvinte sa descriu ce am trait atunci, acolo: cerul si lacul inngemanate in culori tulburatoare. Am inteles, din povestirile colegului care ne-a vandut pontul cu locul cu pricina, ca toamna este anotimpul care se potriveste perfect acelui loc, cunoscatorii in ale naturii putand admira flora in culori minunate si fauna, reprezentata prin diferite specii de pasari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu